منطبق شدن میتونه سخت باشه!؟! :: Souvenir تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


یه سریا متفاوتن و خب یه سریای دیگه زندگیاشون معمولیه.

تفاوتمون میتونه هم توی پولدار بودن باشه هم توی فقیر بودن باشه؛ معمولی بودن اما انگار از همه ی اینا سخت تر میتونه باشه.

فکرشو کن...اینکه همیشه سعی داشته باشی زندگیت روی یه روال خاص بگرده!

 به نظرم خیلی میتونه سخت باشه:( 

البته به این هم میتونم فکر کنم که با چی قراره منطبق بشم؟

همیشه وقتایی که زندگیم یه روتین رو به خودش اختصاص میده حسای خوب میاد سراغم. اما من آدم قرار گرفتن توی یه قالب خاص نیستم.

هر دفعه که یه چیز جدید میبینم دلم میخواد برم سراغش و امتحانش کنم.

نمیدونم تهش چی میشه! من پای حرفام میمونم یا نه؟!

تنهایی تا تهشو میتونم بگذرونم یا نه؟!

سبک زندگیمو به اون چیزی که ازش لذت ببرم میتونم تغییر بدم یا نه؟!

به هر حال الان هم مثل همیشه یه عالمه سوال توی مغزمه و باز هم مثل همیشه چند وقت بعد وقتی راهم دوباره و دوباره و دوباره عوض شد از یادشون میبرم.


Me As Myself ۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۲:۴۵ ۲ ۱ ۲۴۶ Texts

نظرات (۲)

  • کوثر
    شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۷
    سلام
    چقدر این جا زیباست ❤
    زندگی ..
    بنظذم این روزا خودکشی نکردن و زندگی کردن دل و جرئت میخواد ..
    اینجا پایدار باد 💪
    • author avatar
      Me As Myself
      ۹ تیر ۹۷، ۱۶:۵۰
      سلام:)
      مرسی:)))))
      میدونی خودکشی کردن تنها میتونه پاک کردن صورت مسئله باشه
      به نظرم باید تا ته راه رو رفت تا جواب تمام سوالا رو گرفت
      رو به رو شدن با جواب سوالای تو مغزت دل و جرئت میخواد^-^

  • ریزوریوس ❤:)
    شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۸
    یه لحظه فکر کردم اینو من نوشتم ...

    موفق باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی